Reklamační podmínky

Reklamace

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v našem výdejním a prodejním místě.

V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.
  
    Kulecnikar.cz
    CS Billiard s.r.o.
    Starobucké Debrné 221
    544 01 Nemojov

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list (doc, 21 kB).
V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje (stolní fotbal, kulečník, Air Hokej apod.), prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na
info@kulecnikar.cz.

Navrhneme postup, který pro vás bude nejlepší, případně vám pomůžeme se zajištěním přepravy.

Chcete zboží vrátit ve 14denní lhůtě?


Jak postupovat když…

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

    Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
    PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775.
    PPL Sprint: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775.
    Vlastní doprava Kulecnikar.cz - oznamte na tel. 777 643 750


Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište podrobnosti na info@kulecnikar.cz, kde vám poradíme jak dále postupovat.


Jak postupovat

Kontaktujte nás a popište problém. Poskytne vám úplné a odborné informace, sdělíme vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

V případě velkého zboží, jako jsou těžké kulečníkové stoly, nabízíme servisní výjezd našeho technika přímo k vám (v případě oprávněné reklamace neplatíte žádné poplatky ani dopravné). Malé zboží je nutné doručit k nám osobně, kurýrem či poštou.

S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.


Pokud posíláte zboží k nám do servisu, doporučujeme přiložit:

- kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
- popis závady a vaše kontaktní údaje


Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme v našem výdejním místě (prodejně).
Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.

Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

   - reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
   - na
info@kulecnikar.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
   - doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).