Reklamační podmínky
ReklamaceNejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v našem výdejním a prodejním místě.
V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.
Kulecnikar.cz
CS Billiard s.r.o.
Starobucké Debrné 221
544 01 Nemojov
Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list (doc, 21 kB).
V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje (stolní fotbal, kulečník, Air Hokej apod.), prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na info@kulecnikar.cz.
Navrhneme postup, který pro vás bude nejlepší, případně vám pomůžeme se zajištěním přepravy.
Chcete zboží vrátit ve 14denní lhůtě? |
Jak postupovat když…
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775.
PPL Sprint: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775.
Vlastní doprava Kulecnikar.cz - oznamte na tel. 777 643 750
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Prosíme, napište podrobnosti na info@kulecnikar.cz, kde vám poradíme jak dále postupovat.
Jak postupovat
Kontaktujte nás a popište problém. Poskytne vám úplné a odborné informace, sdělíme vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
V případě velkého zboží, jako jsou těžké kulečníkové stoly, nabízíme servisní výjezd našeho technika přímo k vám (v případě oprávněné reklamace neplatíte žádné poplatky ani dopravné). Malé zboží je nutné doručit k nám osobně, kurýrem či poštou.
S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.
Pokud posíláte zboží k nám do servisu, doporučujeme přiložit:
- kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží - popis závady a vaše kontaktní údaje |
Lhůta pro vyřízení reklamace
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme v našem výdejním místě (prodejně). Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné. |
Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
- reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
- na info@kulecnikar.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
- doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).